…כאשר החומר הטבעי משתחרר מתאי הצמח או הפרי, פורץ החוצה נוזל טהור וחיוני בעל כוחות מרפא אדירים, שעוצמתו עשויה להשיב את גופנו בחזרה למצבו הטבעי, הבריא והמאוזן – ולעורר את ניצוץ החיים…

המיץ והשייק הם הנוזלים הטהורים המשתחררים מסחיטת הפרי ומריסוק הירק.

מיצים – מיצי פירות וירקות טריים סחוטים, ללא הסיבים.

שייקים – תערובת עלים ירוקים טריים בתוספת מעטה של פרי, מעובדים בבלנדר עם מעט מים.

מלבד היתרונות הבריאותיים העצומים שהמיצים והשייקים תורמים לבריאות הכללית ולחיזוק מערכת החיסון בפעולות ההגנה והריפוי שלה, הם מאד יעילים בתגבור פעולת ניקוי הגוף מרעלים – כל אחד מהם תומך בתהליך הניקוי בדרך שונה בהתאם לתכונותיו.

כאשר משלבים את המיץ ואת השייק בניקוי הגוף מרעלים מקבלים את היתרונות של שניהם ואז הניקוי הופך לאפקטיבי יותר ומניב תוצאות טובות יותר.

השייק מסייע לפעולת הניקוי בשל הכמות הגבוהה של סיבי התזונה שהוא מכיל.

הסיבים חיוניים ביותר לפעילות הסדירה והתקינה של המעיים. הם מתגברים את פעולת הניקוי על ידי היקשרותם לרעלים, ספיחתם אליהם וסילוקם מהגוף. בנוסף, הם מגדילים את נפח הצואה. הגדלת נפח הצואה, מגבירה ומזרזת את תנועת המעי הפולטת את הרעלים אל מחוץ לגוף.

המיצים מסייעים לפעולת הניקוי בגלל העדר הסיבים. נוזל המיץ הטהור נטול הסיבים מאפשר את ספיגתם המהירה של המיצים אל מחזור הדם, וממנו אל תאי הגוף, מבלי לצרוך אנרגיה ממערכת העיכול. האנרגיה שהייתה מופנית לעיכול המזון, משתחררת עתה לתגבור פעולתם של מערכות פינוי הפסולת מהגוף.

המיץ הסחוט והירק המרוסק מאפשרים לצרוך כמויות גדולות יחסית של פירות וירקות, החיוניים מאד לתהליך הניקוי, היות וקשה ללעוס את כל כמות הפירות והירקות הנמצאת במנת שייק או בכוס מיץ אחת.

שתיית המיץ/השייק משעות הבוקר המוקדמות עד השעה 12:00יעילה ואפקטיבית באופן מיוחד היות ובשעות הללו מרבית האנרגיה הגופנית מתועלת לפעולת הניקוי הטבעית של הגוף.

את המיץ/השייק יש לשתות על קיבה ריקה – לא לשתות אותם שעתיים לפני אוכל ושעתיים אחרי האוכל.

פאנל נגישות