הי נירה!
לאחר שיחתינו החלטתי לכתוב לך על המזל הנהדר שנוצר עקב המפגש בינינו.

הגענו בעצם אליך לאחר שכל המווחים בנושא הפרקינסון אמרו נואש ובעלי כמובן היה במצב פיזי נפשי ובריאותי לאחר יאוש. במשך כחצי שנה הוא חווה סבל בל יתואר של כאבי בטן קשים, מחסור חמור בשינה עד צורך בצריכת כדורי שינה. כ"כ התאבון היה במצב גרוע ואבוד המשקל נמשך עוד ועוד בלי שום רמז לעצירה. הדבר גרם להסתגרות מצבי רוח קשים ,קשיים בהליכה לשירותים, קשיים בהירדמות ועוד מלא קשיים שבעצם מיררו את החיים לשנינו.בקיצור היינו על סף יאוש מצורת חיים זו ובעלי סבר שלחיות בצורה זו אין לה טעם.

הגענו אליך נואשים מאחר ואינך רופאה ואנחנו סמכנו לגמרי על עולם הרפואה די פקפקנו לאמיתו של דבר בקביעותיך. למעשה המלצתך היתה לעבור לאוכל אורגני טבעוני לחלוטין ומיצים טבעיים במשך כשבועיים.

כשיצאנו מביתך אלי בעלי היה עוד יות מיואש מאשר כשניכנסנו. איך נסתדר בלי בשר חלב גבינות ביצים עגבניות פלפלים חצילים קולורבי וברוקלי מה בעצם נוכל לאכול. מאחר והוא היה כל כך מיואש ישבתי במכונית וכל הדרך חשבתי איך נתחיל תהליך כזה ומה אני אמורה לעשות. בניתי בראש תוכנית קודם כל לסלק מין הבית דברים לא נחוצים. להשתתף עם בעלי בארוחות שלו. לתת כל הזמן חיזוקים חיוביים לנושא למרות הקושי הנוראי בדבר. להרגיל את הלשון והחך לטעמים חדשים לאט לאט. למצוא מתכונים חדשים כל יום להכין אוכל טרי וטעים במידת האפשר.

עברו כבר הרבה חודשים אנחנו מתמידים בדיאטה למרות הקושי .הקושי הביא איתו הרבה שמחת חיים, בעלי התחיל להרגיש יותר טוב הכאבים פסקו יש סימנים מעודדים עם המחלה הרופאים צוחקים עלינו אבל אנחנו מן המתמידים. השינה חזרה לביתינו מצב הרוח טוב היחסים ביננו כמובן השתפרו. בעלי לא חושב כל היום רק על המחלה התחלנו שוב לעשות תוכניות גדולות חזרנו לתפקד כרגיל.

אין בפי מילים להודת לך על העצות המקצועיות ועל התמיכה הטלפונית בעת הצורך והתמיכה בכל ביקור וביקור.
ישר כוח אני מקווה שתוכלי לעזור בעצותיך לעו הרבה אנשים חולים.

תודה ,נמשיך להיות בקשר,
ב.א.

פאנל נגישות