בגיל 18 התחלתי לסבול ממגירנות. במשך ה 16 שנים הבאות סבלתי ממיגרנות שהשפיעו על חיי היומיום שלי. ב 2005 אחרי מספר חודשים בהם סבלתי מהתקפי מיגרנות נוראיים, ראיתי מספר רופאים שניסו לעזור ללא הצלחה. האמת היא שאת נירה ומשפחתה הכרתי מספר שנים לפני כן, אבל לא הייתי טבעוני ולא האמנתי בטבעונות כטיפול רפואי. אחרי שהרפואה המערבית/קונביציונאלית נכשלה באופן מחפיר בטיפול במיגרנות שלי, נירה הציעה לי לנסות את הדרך שלה, למרות שלא האמנתי שזה יעזור הייתי כל כך נואש שהייתי מוכן לנסות הכל.

נירה המליצה לי על דיאטה טבעונית שמטרתה הייתה לאזן את הגוף ולנקות אותו מרעלים. היא אמרה שזה ייקח לגוף כשלושה חודשים להתנקות. שלושה ימים אחרי שהתחלתי את הדיאטה, המגירנות נעלמו, מ 2005 ועד היום היו לי משהו כמו 6 מיגרנות (זה בערך מה שהיה לי בשבוע בזמן התקף מיגרנות), ממי שהיה לוקח בין 14 ל 16 כדורים כל יום נגד מיגרנות, ומסתובב עם כדורים נגד מיגרנות בכל מקום, הפכתי למישהו שאינו זוכר מתי הפעם האחרונה שלקחתי כדור נגד מיגרנה, אין לי יותר כדורים כאלו ואני לא צריך אותם. תופעת לוואי נהדרת של המעבר לדיאטה שהומלצה לי היה שירדתי 8 קילו בחודש הראשון!

אני לא אשקר ואגיד שהשינוי אורך החיים היא קל או פשוט, אני כן אגיד שמהרגע שהחלטתי שאני הולך עם זה, הלכתי עד הסוף, הקפדתי על קוצו של יוד והתוצאות לא אחרו להגיע. כאשר הפכתי לטבעוני למדתי לבשל לעצמי ונירה הייתה שם לאורך כל הדרך, אם זה בזמן שעשיתי קניות והתקשרתי לקבל המלצות על מה לקנות ומה מותר, ואם זה דרך המתכונים שהיא חלקה איתי (ושהחברים שלי מודים לה עליהם עד היום). כמעט עשר שנים אחרי ששינתי את אורך החיים שלי, אני עדיין טבעוני, המיגרנות לא חזרו והחיים טובים!.

להבדיל מהרבה אנשים אחרים שעוסקים בתחום, נירה רואה בזה שליחות, היא חייה על פי התורה אותה היא מלמדת והיא משקיעה הרבה מעבר למצופה או הנדרש מבעל מקצוע. המלצתי למשפחתי וחברי ללכת לנירה ואני אמשיך להמליץ עליה בחום לכל מי שרוצה לעשות שינוי אמיתי בחייו.

פאנל נגישות